Možnosti dopravy
-
PACKETA
- Doprava je za 3 EUR, pri zaplatenom nákupe nad 65 EUR je ZADARMO.
- Vyberáte z viac ako 700 výdajných miest a boxů po celej SR.
- Pri objednaní do 11:00 zásielku vyzdvihnete väčšinou hneď na druhý deň.
- Akonáhle Packete balíček odovzdáme, príde vám e-mail s číslom pre sledovanie zásielky online.
- Keď bude váš balíček na mieste, Packeta vám pošle SMS.
- Pre vyzdvihnutie objednávky vám stačí heslo, ktoré obdržíte v SMS.
- Balíček na vás počká 4 dni.
- Zákaznícka linka Packety je +421 221 201 135 (PO-PIA 9:00 – 18:00).
-
Možnosť sledovania zásielky TU.
GLS
-
- Doprava je za 4,50 EUR, pri zaplatenom nákupe nad 65 EUR je ZADARMO.
- Doručenie priamo do vašich rúk domov alebo do práce.
- Pri objednaní do 11:00 je štandardná doba doručenia zásielky 2 pracovné dni.
- Informácie prostredníctvom e-mailu a SMS o termíne dodania.
- 3 pokusy o doručenie balíka.
- Dobierku, je možné uhradiť pri preberaní zásielky poštovnému kuriérovi v hotovosti, alebo kartou.
- Zásielku je možné uložiť na najbližšom parcelshope.
Možnosť sledovania zásielky TU.
-
SLOVENSKÁ POŠTA
-
- Doprava je za 4,50 EUR, pri zaplatenom nákupe nad 65 EUR je ZADARMO.
- Pri objednaní do 11:00 je štandardná doba doručenia zásielky 2 pracovné dni.
- Akonáhle balík odovzdáme, príde vám e-mail s číslom pre sledovanie zásielky online.
- V deň doručenia balíka vám príde SMS a e-mail s časovým oknom doručenia.
- Pri neúspešnom doručení bude váš balík uložený na najbližšej pošte.
- Zákaznícka linka Slovenskej pošty je 0850 122 413.
-
Možnosť sledovania zásielky TU.
Možnosti platby
-
PLATBA KARTOU ONLINE
- Rýchlo a bezpečne. Čiastka sa nám pripíše hneď a nemusíte čakať na bankový prevod.
- Údaje k svojej karte nezadávate u nás, ale na zabezpečenej webovej stránke spoločnosti, ktorá platby sprostredkuje. Nám príde len potvrdenie o úspešnej transakcii.
- Pokiaľ vám platba kartou nefunguje, najčastejšie to býva z dôvodu nastavenia karty (neumožňuje platbu na internete, alebo ste prekročili limit) - skontrolujte si, prosím, nastavenie vo svojom internetovom bankovníctve alebo kontaktujte svoju banku.
-
GOOGLE / APPLE PAY
-
- Elektronická peňaženka sa používa na transakcie vykonávané online prostredníctvom počítača alebo smartfónu.
- Umožňuje jednoduché platenie pomocou reálnej platobnej karty uloženej v Apple Wallet alebo Peňaženke Google.
- Zákazník nemusí opisovať číslo karty ani ďalšie údaje.
-
DOBIERKA
-
- Platíte pri prevzatí v hotovosti alebo kartou (ak to dopravca umožnuje).
- Poplatok za dobierku je 1,5 €.
-
RÝCHLY BANKOVÝ PREVOD
-
- Vykonáva sa cez platobnú bránu GoPay, v ktorej sa hneď dozviete, či rýchly prevod podporuje aj vaša banka.
- Po prihlásení do vášho internetového bankovníctva uvidíte predvyplnený príkaz na úhradu so všetkými údajmi potrebnými na platbu, ktorý stačí len potvrdiť.
- Peniaze sú na náš účet prevedené v priebehu niekoľkých minút.
- Bezpečnosť transakcie garantuje vaša banka, pretože platba prebieha priamo vo vašom internetovom bankovníctve.
Reklamácia
Stiahnite si reklamačný formulár.
Vrátenie tovaru
-
Nepáči sa? Nesedí? Nevadí. Vráťte to zadarmo a bez udania dôvodu (každý dôvod nám ale pomôže zlepšiť sa do budúcna). Na rozmyslenie máte celých 60 dní.
Vrátenie 1. až 14. deň od nákupu
Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. V opačnom prípade vám budeme musieť niečo strhnúť z pôvodnej ceny, aby sme ich mohli dostať zas do formy. Peniaze vám prídu na účet do 14 pracovných dní po tom, čo balíček dorazí k nám do skladu.
Vrátenie 15. až 60. deň od nákupu
Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. Pokiaľ tomu tak nie je, už ich nemôžeme prijať. Majte prosím na pamäti, že podľa zákona máte na vrátenie 14 dní, 60 dňová lehota je "niečo navyše" pre ZOOTerov. Peniaze vám prídu na účet do 14 pracovných dní po tom, čo balíček dorazí k nám do skladu.
-
VRÁTENIE POMOCOU PACKETY (ZADARMO)
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík, na ktorý nepíšete žiadnu adresu. Obsluha Zásielkovne vytlačí štítkok s adresou nášho skladu, ktorý na balíček nalepí.
- Do balíčku prosím vložte vyplnený vratkový formulár a štítok s číslom objednávky, ktorý ste obdržali v zásielke.
- Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky.
- Na pobočke oznámite kód „94568716“.
- Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
- Nič neplatíte.
- O pár dní vás budeme informovať e-mailom, akonáhle bude vrátenie na našom sklade spracované.
-
VRÁTENIE POŠTOU
-
- Ak vám nevyhovuje poloha žiadnej z pobočiek Zásielkovne, balíček nám môžete poslať priamo do nášho skladu (na vlastné náklady).
- Na balíček napíšte túto adresu:
- ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Stiahnite si vratkový formulár.
Kontakt
Centrum zákazníckej radosti
V ZOOTe nám hovoria cécéčka podľa skratky pre Call Centrum či Customer Care. My sme ale Centrum Zákazníckej Radosti - a toto označenie chceme naplniť. Radi vás poznávame!